Daugiau nei 130 metų Vokietijos bendrovė „Vorwerk“ vartotojams asocijuojasi su išskirtine kokybe. Vokietijos mieste Vupertalyje įsikūrusi šeimos įmonė, padedama „Macaw“, atnaujino visas savo interneto svetaines ir pateikė jose daug turinio apie vartotojų patirtį. „Vorwerk“ kartu su „Macaw“ šiame projekte ypač daug dėmesio skyrė duomenų analizei ir stengėsi pritaikyti kuo daugiau duomenų, kad sukurtų eiliniams vartotojams maksimalią naudą.
Duomenimis pagrįsta vartotojų patirtis
Įgyvendinant šį projektą, svarbiausia buvo atsakyti į klausimą „Kaip „Thermomix“ keičia ir gerina maisto ruošimo patirtį?“ Buvo atlikta išsami tikslinių grupių analizė ir nustatyti produktu besinaudojančių žmonių poreikiai, o vėliau, atsižvelgiant į juos, sukurti tam tikri funkcionalumai.
Giluminėje svetainės informacijos struktūroje labai svarbų vaidmenį vis dar atlieka virtuvės įrenginio funkcionalumas ir informacija apie naudojamas technologijas. Atlikus pakeitimus, pagrindinis akcentas skiriamas žmonės ir jų galimybėms naudotis „Thermomix®“ ekosistema kasdieniame gyvenime – įskaitant receptų platformą „Cookidoo“ ir informaciją apie maisto ruošimo patirtį. Pabrėžiant unikalius „Thermomix®“ pranašumus ir lyginant juos su vis gausėjančiais konkurentų gaminiais, kartu didinamas prekių ženklo atpažįstamumas ir lojalumas jam.
Dar labiau emocionalizuoti gaminį padeda ir naujas šalių interneto svetainių vizualinis sprendimas, kuriame vaizdams ir aiškinamajai animacijai suteikiama daug daugiau reikšmės, ypač tai matyti pradžios puslapyje, kur daugiafunkcio prietaiso pranašumai pateikiami daug suprantamiau.