MVP titulas vieneriems metams suteikiamas technologijų ekspertams, kurie ženkliai prisidėjo prie žinių apie „Microsoft“ produktus ir paslaugas platinimo bei jų tobulinimo ir reklamos. „Microsoft MVP“ yra ekspertai, turintys žinių konkrečiai „Microsoft“ technologijos srityje. Būdamas vienintelis lietuvis MVP, besispecializuojantis „Power Platform“, Mantas pasižymi unikalia perspektyva ir tyrimais tarptautinėje „Microsoft“ bendruomenėje. Jo indėlis į „Power Platform“ ekosistemą, įskaitant vadovavimą vietinėms naudotojų grupėms ir bendruomenės renginiams, turėjo didžiulės įtakos kolegoms ir bendražygiams gilinant žinias, o jo gebėjimai prisidėjo prie klientų sėkmės naudojant „Microsoft“ technologijas.
Komentuodamas savo MVP pripažinimą, Umbrasas kalbėjo: „Tapti „Microsoft MVP“ yra didelė garbė ir privilegija, ir sunku patikėti, kad ši diena atėjo. Esu dėkingas už galimybę prisidėti prie „Power Platform“ ekosistemos ir noriu padėkoti visiems, kurie mane palaikė ir prisidėjo prie mano sėkmės MVP kelyje rengiant konferencijas, podcastus, webinarius ir bendruomenės susitikimus. Laukiu naujų galimybių, kurios ateis gavus šį pripažinimą.“
„Nuoširdžiausia padėka Mantui už jo sunkų darbą, atsidavimą ir fantastinį indėlį į „Microsoft“ bendruomenę, pelnius šį puikų pripažinimą“, – kalbėjo Justė Stašinienė, „Macaw Lithuania“ direktorė. „Mes labai didžiuojamės, kadangi Manto pasiekimas liudija sparčiai augančią technologijų bendruomenę Lietuvoje.“
Apie „Macaw“
Skaitmeninių paslaugų teikėja “Macaw” padeda įmonėms, teikdama skaitmeninės rinkodaros, e. prekybos, duomenų ir dirbtinio intelekto sprendimus ir paslaugas, dirbdama su debesijos ir įmonių taikomosiomis programomis. Derindama kūrybiškumą, duomenis ir technologijas, “Macaw” padeda įmonėms paspartinti skaitmeninę transformaciją ir diegti naujoves dirbtinio intelekto amžiuje. Būdama “Microsoft” partnerė, “Macaw” specializuojasi “Microsoft” programinės įrangos sprendimuose. Tai leidžia klientams pasinaudoti specialistų aukščiausios klasės technologijomis ir plačiomis žiniomis bei patirtimi. „Macaw“ padeda klientams, tokiems, kaip „Heineken“, „Deutsche Telekom“, „Eneco“, „Henkel“ ir „L’Oréal“, pasiekti sėkmę.