Macaw.lt/Quooker

Quooker klientų valdymo sistemos atnaujinimas

icon

Dynamics 365

Nyderlandų IT bendrovė „Macaw“ įdiegė naują klientų valdymo sistemą įmonėje „Quooker“. Ši bendrovė „Microsoft“ paslaugomis naudojasi nuo 2011 metų, tačiau jos atstovai pripažino, kad atėjo pokyčių laikas –  jų naudota sistema paseno, ir būtina diegti naujesnę funkcionalesnę sistemą.

„Su savo klientais bendravome naudodami sistemą „Microsoft CRM 2011“. Tai buvo labai funkcionalus sprendimas, tačiau, pasibaigus šios sistemos palaikymo laikotarpiui, ėmėme ieškoti alternatyvų. Mus tenkino bendradarbiavimas su „Microsoft“, todėl nutarėme ir toliau naudotis jų paslaugomis, – pasakoja „Quooker“ verslo analitikė ir klientų valdymo sistemos vadovė Vera Crijns. – Kartu su „Macaw“ išanalizavome visus mūsų įmonės poreikius.“

„Macaw“ atstovas teigia, kad „Quooker“ nusprendė ne tik atnaujinti savo procesų valdymo sistemą, bet ir optimizuoti dabartinius procesus. Tam buvo sukurta nauja sąsaja su buhalterinėmis sistemomis, kad šalys galėtų veiksmingiau keistis duomenimis.

Naujosios sistemos diegimas buvo suplanuotas kelias etapais: pirmiausia projektas įgyvendintas Nyderlanduose, o po pusmečio sistemos įdiegtos ir kitose šalyse. Projektas baigtas 2018 metų pabaigoje.

Naujosios sistemos pranašumai, lyginant su kitomis sistemomis

„Quooker“ atstovė teigia, kad naujoji sistema turi ne vieną privalumą: „Turbūt svarbiausias dalykas, kad yra sukurta sąsaja su buhalterine sistema, todėl informacija klientų valdymo sistemoje yra daug išsamesnė. Anksčiau vadybininkai galėjo rasti tik bendrus duomenis, o dabar jie jau gali matyti daug išsamesnę informaciją, pavyzdžiui,gali patikrinti, kokios dalys ar produktai buvo parduoti. Be to, mūsų darbuotojai turi prieigą ne tik prie konkrečios šalies informacijos, bet ir prie duomenų apie kitų šalių pardavimus. Taip pardavėjas gali susidaryti daug tikslesnį vaizdą apie pirkėją. Kitas svarbus dalykas, kad naujoji sistema mums leidžia susisiekti su galutiniu mūsų įrangos pirkėju. Anksčiau mes taip pat turėjome duomenų apie galutinį pirkėją, bet jie buvo padriki ir juos buvo sunku surinkti. Dabar mes galime savo klientus pasiekti elektroniniais laiškais ir išnaudoti daug daugiau galimybių.“

Sistema veikia debesų kompiuterijos aplinkoje

„Quooker“ atstovė sako, kad naujoji sistema veikia naudodama debesų kompiuterijos aplinką. V. Crijns teigimu, „Macaw“ šiame projekte padeda operatyviai spręsti kylančias problemas. „Naujoji sistema buvo diegiama labai sklandžiai. Kiekviena šalis turi atskirą administratorių, atsakingą už sistemą. Jis, kilus problemų, informaciją perduoda į mūsų būstinę. „Macaw“ užtikrina greitą problemų sprendimą“, – tvirtina „Quooker“ atstovė.

Pasenusi klientų valdymo sistema
Bendrovė Microsoft paslaugomis naudojasi nuo 2011 metų, tačiau patys įmonės atstovai pripažino, kad atėjo laikas pokyčiams, kadangi jų naudota sistema paseno ir atsirado būtinybė diegti naujesnę ir funkcionalesnę sistemą.
case dynamics crm Quooker
Įgyvendinimas
Bendrovė "Quooker" nusprendė įsidiegti naują "Microsoft" Dynamics 365 sistemą, o visą techninį įgyvendinimą atliko "Macaw".
Privalumai
"Quooker" naudoja naują sistemą, kuri bendrovei palengvina bendravimą tiek su partneriais, tiek su galutiniais klientais.
case-dynamics-crm-Quooker